Forum Ira
9 - Wersja do druku

+- Forum Ira (http://www.forum-ira.pl)
+-- Dział: Kategoria (/forum-1.html)
+--- Dział: Twórczość (/forum-4.html)
+--- Wątek: 9 (/thread-11.html)

Strony: 1 2


9 - irracjonalna - 03-10-2012 06:08 PM

Dziewiąty album grupy IRA wydany w roku 2009. Album uzyskał status złotej płyty.

W lipcu 2010 roku album został nominowany do nagrody Superjedynki w kategorii "Płyta rock". Piosenka "Dlaczego Nic" dotarła do 2. miejsca listy Polish Airplay Chart.

Z dnia na dzień - 3:26
Mój Bóg - 3:51
To co na zawsze - 2:53
Szczęście - 4:25
Dobry czas -3:15
Spróbuj - 3:31
Nie daj mi odejść - 4:12
Żyję - 3:27
Dlaczego nic - 3:18
Druga Miłość - 3:31
Apetyt - 3:40


RE: 9 - IRAnka - 03-12-2012 09:35 AM

z tą płytą jest podobnie jak z Londynem, nie przekonuje mnie, nie wchodzi mi tak jak wcześniejsze płyty, ale bardzo lubię "to co na zawsze" i "szczęście". niby takie oklepane tematy, ale jednak coś w nich jest co mnie przekonuje. natomiast strasznie nie lubię singla, denerwuje mnie niemożliwie :/


RE: 9 - Pati - 03-27-2012 03:24 PM

A ja z kolei uważam, że to bardzo fajny zwrot w graniu IRY, widać od razu że się jeszcze nie wypalili, że cały czas mają nowe pomysły na granie. Nie może być przecież zły, skoro był nominowany do Superjedynek.
Najbardziej ze wszystkich utworów podoba mi się chyba "Mój Bóg", "Szczęście" i "Druga miłość".


RE: 9 - IRAnka - 03-28-2012 07:08 PM

och,nie wydaje mi się, żeby akurat nominacja do "superjedynek" była jakimś wyznacznikiem porządności płyty. "superjedynki" są aktualnie dosyć komercyjnym konkursem i obok siebie staje mnóstwo nie przystających do siebie zespołów, a zwycięstwo zależy od tego, czyj singiel jest częściej puszczany w radiach...


RE: 9 - Bystry - 03-28-2012 11:16 PM

Superjedynki są okropne, nie patrzcie na tą nagrodę w ogóle xD

Album... hm, zły nie jest ale to juz nie to co kiedys. Nie żebym zrzędził czy coś, ale te brzmienie juz tak sie wygładziło a i kompozycje jakieś takie... pospolite. Posłuchać mozna, ale do starych hitów nie ma startu.


RE: 9 - IRAnka - 03-29-2012 02:35 PM

ja właśnie też uważam, że akurat nominacja do "superjedynek" nie jest niczym nobilitującym, raczej trochę ujmą dla zespołu, bo zacznie go potem słuchać, tylko dlatego że jest znany bo jest znany. no ale, im to w sumie na rękę, pewnie to też dzięki takim ludziom udało im się złotą płytę dostać Uśmiech


RE: 9 - Pati - 03-29-2012 09:52 PM

Nie zgadzam się z wami i nie uważam, żeby Superjedynki były w jakiś sposób uwłaczające dla zespołu i źle o nim świadczyły. W końcu to nie oni pchają się do tego plebiscytu, ale to ich wybierają, więc to świadczy o tym, że panowie wciąż cieszą się popularnością.


RE: 9 - Hamer - 03-30-2012 09:42 PM

a mi tam wsio rawno czy ich nominuja czy nie, czy je wygrywaja czy nie, grunt ze dalej graja i jest calkiem ok chociaz moze troche lzej niz na poczatku kariery. w kazdym razie trudno zaprzeczyc ze teraz chlopcy graja troche bardziej popularna muzyke wiec i wiecej ich jest w mediach popularnych. coz, cena slawy Duży uśmiech


RE: 9 - GrayGhost - 03-30-2012 09:48 PM

Mi się bardzo podoba ta płyta, to właśnie takie granie jakie lubię, lekkie, lotne i bardzo pobudzające do życia ^^ Ulubiony utwór? zdecydowanie "żyję". Naprawdę rządzi, uwielbiam go. Pozostałe nie są daleko z tyłu za nim, każdy m coś w sobie i świetnie sie tego słucha. Aż muszę sobie włączyć i posłuchać^^


RE: 9 - ubrana w codziennosc - 04-02-2012 04:18 PM

Jedna z trzech ulubionych, bardzo mi się podoba od pierwszego przesłuchania właściwie Uśmiech